A világmegváltó digitális transzformációs megoldásoktól a vállalati összevonások és szétválasztások ördögi részletein át, a mesterséges intelligencia gyakorlati hasznáig... Mindezekbe és sok más érdekes témába nyerhetsz betekintést szakértőink tollából az alábbi folyamatosan megújuló blogunkban!
NE MARADJ LE!
Csatlakozz szakmai közösségünkhöz és értesülj azonnal a legfrissebb hírekről, szakmai tippekről és tanulmányokról!

Cikk
Hogyan ne rontsuk el a felhős szolgáltatásmenedzsmentet? 2. rész
Ebben a cikksorozatunkban azt szeretnénk bemutatni, hogy milyen kihívásokkal szembesülhetünk, ha az egyre elterjedtebb felhős megoldások használata mellett döntünk. Sorozatunk első részében a szolgáltatások kialakításával és életciklusával ismerkedtünk meg. Most, a második részben sorra vesszük azokat az ITSM folyamatokat, amik tapasztalataink alapján a legfontosabbak a felhős megoldásokhoz kapcsolódóan. A harmadik rész pedig a szabályozásról és a költségkontrollról fog szólni.
olvasás: 7 perc

Cikk
Hogyan ne rontsuk el a felhős szolgáltatásmenedzsmentet? 1. rész
Mire kell figyelniük a vállalatoknak, hogy elkerüljék a felhőalapú szolgáltatásokkal járó buktatókat? A felhős szolgáltatások komoly kihívások elé állítják a vállalatokat. A vállalatok számára kulcsfontosságú, hogy hatékony szolgáltatásmenedzsmentet alakítsanak ki, amely lehetővé teszi a felhő által nyújtott előnyök kihasználását. Megfelelő folyamatok, szabályozások, elemzés és kommunikáció nélkül azonban a felhő stratégiák könnyen kudarcot vallhatnak és a várt üzleti érték helyett csak elégedetlenséget szülnek.
olvasás: 7 perc

Cikk
Az üzleti intelligencia terület kontrollja a hitelintézeteknél
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) a pénzügyi szektor felügyelete kapcsán különböző adatszolgáltatási kötelezettséget is előír a hitelintézeteknek. Ezek az MNB statisztikai tevékenységéhez (pl. nyilvánosságra hozatal), a jegybanki információs rendszerhez szükségesek. Hatósági határozatban rendkívüli adatszolgáltatások is előírhatóak, de léteznek például uniós jogi aktussal előírt adatszolgáltatások is.
olvasás: 7 perc