A.N.I.T.A. - adatalapú beszerzési stratégiák
Üzleti probléma
A globális nagyvállalatok, SSC-k beszerzési területei számára gyakran kihívás a költések egységes szállítói vagy tétel szintű nézetben történő kimutatása. Ez korlátozza a vállalatok pozícióit a szállítókkal folytatott tárgyalásaik során. A beszerzési adatok vállalaton belüli manuális konszolidálása Excel táblázatok használatával időigényes, nem hatékony és pontatlan.
Üzleti cél
A technológiai és az adatelemzési képességek folyamatos fejlődésével a nagyvállalatok beszerzési területeinek egyre több lehetőségük van minden eddiginél megalapozottabb döntéseket hozni. Az adataik elemzésével a vállalatok olyan adatvezérelt beszerzési stratégiákat dolgozhatnak ki, amelyek forradalmasíthatják a beszerzési folyamataikat.
Megoldás
ANITA mesterséges intelligenciája segítségével:
megvalósítható a beszerzési adatok nagy részének konszolidálása;
létrehozhatók konszolidált szállítói és költés törzsadatok;
insight-ok nyerhetők ki a költések egységes nézetben történő elemzésével.
Olyan kérdésekre kaphatunk választ, mint:
Mennyi a költségmegtakarítási lehetőség központi beszerzéssel?
Mennyit költünk ugyanarra a szállítóra (cégcsoportra)?
Milyen kategóriákat vásárolunk különböző szállítóktól?
Üzleti haszon
Az ANITA segítségével kialakított adatvezérelt beszerzési stratégiák által elérhető hasznok:
jobb döntéshozatal
beszerzési költség megtakarítás
jobb beszállítói kapcsolatok
növekvő hatékonyság
jobb megfelelőség (compliance).