Ismerd meg A.N.I.T.A-t, saját AI ügyfélszolgálati asszisztensünket!
Üzleti probléma
Az ügyfélszolgálatok számára kihívást jelenthet a hirtelen megnövő terhelés, az SLA-k betartása és a tranzakciók online csatornákra terelése. A kapacitások skálázása már csak a nehéz HR helyzet miatt sem egyszerű feladat. További költséget jelent a munkaerő megtartása, betanítása, folyamatos képzése.
Üzleti cél
Mindezen kihívások miatt egyre fontosabb cél az ügyfélszolgálatok hatékony működtetése, a költségek csökkentése.
Megoldás
ANITA ügyfélszolgálati asszisztensünk ehhez járul hozzá az ügyfélszolgálati munka megkönnyítésével. Mesterséges intelligenciájával képes:
felismerni az online csatornákon beérkező megkeresések témáját
kiemelni az ügy megoldásához szükséges lényeges információkat
a repetitív, automatikusan megoldható feladatokat elvégezni
a többit pedig a megfelelő megoldó csoporthoz továbbítja
Üzleti haszon
ANITA időt spórol meg a megkeresések feldolgozásában és az ügyintézők a releváns és emberi beavatkozást igénylő feladatokra fókuszálhatnak, ezáltal növelve a hatákonyságukat. Mindezt teszi ANITA úgy, hogy képességei gyorsan és rugalmasan fejleszhetők a mesterséges intelligenciájának köszönhetően, mely folyamatosan tanul az ember által működtetett folyamatok alapján.
Az ANITA-val elérhető hasznok:
Erőforrás megtakarítás
Jobb SLA-k
Alacsonyabb betanítási költség
Jobb ügyfélélmény