Üzleti problémákra nyújtott

Megoldásaink

The Stratis's AI assistant is working on a notebook as a customer service assistant in an office.

Ismerd meg A.N.I.T.A-t, saját AI ügyfélszolgálati asszisztensünket!

Üzleti probléma

Az ügyfélszolgálatok számára kihívást jelenthet a hirtelen megnövő terhelés, az SLA-k betartása és a tranzakciók online csatornákra terelése. A kapacitások skálázása már csak a nehéz HR helyzet miatt sem egyszerű feladat. További költséget jelent a munkaerő megtartása, betanítása, folyamatos képzése.

Üzleti cél

Mindezen kihívások miatt egyre fontosabb cél az ügyfélszolgálatok hatékony működtetése, a költségek csökkentése.

Megoldás

ANITA ügyfélszolgálati asszisztensünk ehhez járul hozzá az ügyfélszolgálati munka megkönnyítésével. Mesterséges intelligenciájával képes:

  • felismerni az online csatornákon beérkező megkeresések témáját

  • kiemelni az ügy megoldásához szükséges lényeges információkat

  • a repetitív, automatikusan megoldható feladatokat elvégezni

  • a többit pedig a megfelelő megoldó csoporthoz továbbítja

Üzleti haszon

ANITA időt spórol meg a megkeresések feldolgozásában és az ügyintézők a releváns és emberi beavatkozást igénylő feladatokra fókuszálhatnak, ezáltal növelve a hatákonyságukat. Mindezt teszi ANITA úgy, hogy képességei gyorsan és rugalmasan fejleszhetők a mesterséges intelligenciájának köszönhetően, mely folyamatosan tanul az ember által működtetett folyamatok alapján.

Az ANITA-val elérhető hasznok:

  • Erőforrás megtakarítás

  • Jobb SLA-k

  • Alacsonyabb betanítási költség

  • Jobb ügyfélélmény

Milyen üzleti probléma
megoldásában segíthetünk?

Left hand art Right hand art