Kereskedelmi hálózat teljesítmény monitoring és adatalapú értékesítés menedzsment
Üzleti probléma
A kereskedelmi hálózatok gyakran szembesülnek az értékesítési teljesítmény ingadozásaival, amelyek nehezítik az erőforrások hatékony elosztását. Az adatok elemzésének hiánya megnehezíti a piaci trendek és fogyasztói preferenciák pontos megértését.
Nagyszámú entitással rendelkező, jó eséllyel nem organikusan kialakult kereskedő hálózatok esetén tipikus probléma még az adatforrások heterogén volta vagy akár hiánya is.
Üzleti cél
A cél az, hogy a kereskedelmi hálózatok átfogó, egységes képet kapjanak a működésükről. Fontos, hogy jobban megértsék és előre jelezzék az értékesítési teljesítmény változásait, ezzel optimalizálva a készletgazdálkodást és növelve a vevőelégedettséget. Mindemellett segíteniük kell az adatvezérelt döntéshozatalt a teljes hálózatban.
Másodlagos célként pedig olyan adatvagyont halmozhatnak fel, ami új, modern, célzott értékesítési formákat honosíthatnak meg.
Megoldás
A teljesítmény monitoringra és adatalapú értékesítésre kifejlesztett szoftveres megoldásunk, amely a szükséges gyakorisággal gyűjti és elemzi a kereskedelmi adatokat, lehetővé teszi az értékesítési minták azonosítását és a lehetséges piaci lehetőségek kiaknázását. Ez a megoldás integrálható meglévő CRM és ERP rendszerekkel, heterogén és hiányos vállalati architektúrákkal, biztosítva a zökkenőmentes adatáramlást és elemzést.
Elérhető haszon
Az adatvezérelt megközelítés révén a vállalatok képesek lesznek gyorsabban reagálni a piaci változásokra, javítva ezzel az értékesítési eredményeket és csökkentve a túlkészleteket.
A pontosabb piaci betekintés lehetővé teszi a célzott marketingstratégiák kidolgozását, amely hozzájárul a bevétel növekedéséhez és a piaci részesedés bővítéséhez.