A világmegváltó digitális transzformációs megoldásoktól a vállalati összevonások és szétválasztások ördögi részletein át, a mesterséges intelligencia gyakorlati hasznáig... Mindezekbe és sok más érdekes témába nyerhetsz betekintést szakértőink tollából az alábbi folyamatosan megújuló blogunkban!

NE MARADJ LE!

Csatlakozz szakmai közösségünkhöz és értesülj azonnal a legfrissebb hírekről, szakmai tippekről és tanulmányokról!

Mind

Digitális transzformáció

Adatalapú megoldások

Mesterséges intelligencia

Digitális állampolgárság

Nagyvállalati transzformációk

Top témák

Stratis - AI-asszisztens

AI-asszisztens – az ügyfélszolgálati folyamatok Jeanne d’Arc-ja

Az ügyfélszolgálati fejlesztések egyik leggyorsabban növekvő fókuszterülete az AI. A Gartner szerint 2027-re hétből egy ügyfélszolgálati interakció automatizálva lesz. 14%-os javulás mutatható ki a megoldott ügyek számában a generatív AI bevezetését követően, 35% az alacsony képzettségű agent-ek körében. Látszik tehát, hogy az AI nem elkerülhető, amikor az ügyfélszolgálatok jövőjéről beszélünk. De vajon miben rejlik az AI ereje és mi kell hozzá, hogy hasznos munkatársunkká váljon?

olvasás: 4 perc

Rábízhatjuk egy vállalat döntéseit a mesterséges intelligenciára? - Interjú Havasi Andorral és Gáspár Sándorral

Rábízhatjuk egy vállalat döntéseit a mesterséges intelligenciára? - Interjú Havasi Andorral és Gáspár Sándorral

A mesterséges intelligencia (artificial intelligence, AI) térhódítását mindenki tapasztalja, a kreatív szakemberektől kezdve, a logisztikai és gyártó cégeken keresztül, egészen a nagyvállalatokig és kiskereskedelmi hálózattal rendelkező cégekig.

olvasás: 4 perc

Top 5 mesterséges intelligencia trend 2023-ban

Top 5 mesterséges intelligencia trend 2023-ban

Az elmúlt években jelentős előrelépések születtek a mesterséges intelligencia különböző területein, például a természetes nyelvfeldolgozás, a gépi látás, a robotika és a gépi tanulás területén. Nézzük, melyek lesznek 2023-ban a mesterséges intelligencia fő trendjei.

olvasás: 3 perc

A mesterséges intelligencia szerepe a digitális transzformációban

A mesterséges intelligencia szerepe a digitális transzformációban

A Stratis közel 25 éve segíti stratégiai tanácsadóként és integrátorként Magyarország meghatározó nagyvállalatait digitális transzformációs projektjeik megvalósításában. Elsősorban bank, ipar, telekommunikáció és energetika területén nyújtunk szolgáltatásokat. Tevékenységünk 4 nagy csoportra osztható: vezetői tanácsadással, információ- és adatmenedzsmenttel, IT menedzsmenttel és komplex, üzletileg kritikus projektek szakmai menedzsmentjével segítjük ügyfeleinket. Erősségünk abban rejlik, hogy az adat és tanácsadás kompetenciákat egy kézből nyújtjuk. A felsővezetők céljait nemcsak megértjük, de „le is tudjuk hozni a földre” és meg is tudjuk valósítani azokat. Az alábbiakban erről mesélünk egy kicsit.

olvasás: 7 perc

A mesterséges intelligencia a digitális transzformáció motorja?

A mesterséges intelligencia a digitális transzformáció motorja?

Bár elsőre viccesen hangozhat, de a mesterséges intelligencia tulajdonképpen a digitális transzformáció szolgálóleánya. A hasonlat azért is igazán találó, mert a mesterséges intelligencia megoldásokat nagyon sokszor illetjük női nevekkel. Például, a Stratisnak is van egy saját fejlesztésű mesterséges intelligencia megoldása, az A.N.I.T.A., ami különböző szöveges dokumentumok feldolgozására képes az emberi képességeknél sokkal gyorsabban. De vajon milyen szerepe lehet A.N.I.T.A.-nak és a hozzá hasonló mesterséges intelligenciáknak a digitális transzformációban és miért elkerülhetetlen alkalmazásuk a vállalatok számára? Cikkünkben részletesen körbejárjuk a témát.

olvasás: 7 perc

A mesterséges intelligencia szerepe a digitális transzformációban – interjú Gáspár Sándorral

A mesterséges intelligencia szerepe a digitális transzformációban – interjú Gáspár Sándorral

Rugalmasabban, hatékonyabban, hosszú távon gazdaságosabban. Ezek a kulcsszavak határozták meg leginkább a vállalatok működési stratégiáját az elmúlt években. Az utóbbi hónapok történései miatt pedig még inkább a költségcsökkentés és az optimális termelékenység fenntartása került előtérbe. De nem csak a növekvő energiaárak motiválják a nagyvállalatokat arra, hogy a digitális transzformáció útjára lépjenek, hanem a folyamatosan változó ügyféligények, piaci környezet és egyre több új technológia megjelenése is. Ahhoz pedig, hogy a nagyvállalatok versenyképesek tudjanak maradni, rugalmasan alkalmazkodniuk kell ezekhez a változó igényekhez. Újra kell gondolniuk üzleti modelljeiket, szolgáltatásaikat, termékeiket és a mögöttük álló technológiát is. A digitális transzformáció számukra tehát megkerülhetetlenné válik.

olvasás: 2 perc